[INFO] Gdzie kupić nową turbinę Garretta? Kto ją wymieni?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kundziajnik
    Ambiente
    • 2012
    • 108

    [INFO] Gdzie kupić nową turbinę Garretta? Kto ją wymieni?

    Na liście tego wstępnego przeglądu rzeczywiście jest jazda próbna ale i tak jakoś sporo mi się wydaje. Widnieje tam 5km i teraz nie wiem czy nie wpisali prawidłowego (mają 5 na wzorze dokumentu i nie zmieniają tego), czy sobie trochę pojeździli

    LUKI, temat o benzyniakach ma 130 stron, nie wiem czy nie zgłupieje totalnie od tego

    kazek103, czekałem około 6 tygodni (produkcja w okolicy 4 tygodnia od zamówienia, u dealera 2 tygodnie później). Z tego co usłyszałem, dealerzy mogą mieć różne limity produkcyjne. Ten mój ma podobno stosunkowo duże, tzn. mogą zamówić więcej niż inni. W tym ich systemie da się sprawdzić datę kiedy będzie wyprodukowane, albo zaraz po zamówieniu, albo w ciągu tygodnia (Czesi bodajże raz tygodniu aktualizują dane) więc powinni przynajmniej powiedzieć kiedy.

    winni77, tak właśnie zerknąłem na opony, oczywiście nówki, sam bieżnik szary, to pewnie od pyłu od salonowego parkingu, pytałem o przebieg to zbagatelizowali, że to normalne
  • natash
    RS
    • 2011
    • 2599

    #2
    [INFO] Gdzie kupić nową turbinę Garretta? Kto ją wymieni?

    Kto z forumowiczów zajmuje się sprzedażą nowych turbin Garretta lub jakiś inny namiar na pewne źródło?

    Gdzie najlepiej podjechać na kompleksowe sprawdzenie auta oraz wymianę turbiny, chciałbym aby to było max 300 km od Bydgoszczy, bo tutaj nic sensownego nie mogę znaleźć...

    Numer Turbiny Garretta VNT 751851-0003
    Numer z ASO 03G253014F
    Dla potwierdzenia podaję numer VIN bo może coś źle mi podano, a nie mogę teraz sprawdzić jaki ma dokładnie numer turbo, bo nie jest na stole VIN TMBGS61Z862263388

    Co ciekawe w ASO również sprzedają regenerowane przy zdaniu starej za 4000 , a nowe za 6000 :shock:

    Komentarz

    • abstinent
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 4842
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3

      niby nowa

      ale to jest chyba do OI, różni się końcówką E a nie F

      Komentarz

      • natash
        RS
        • 2011
        • 2599

        #4
        Nie chcę z Rumuni i chcę z jakiejś firmy z paragonem i pisemna gwarancją. W motoarenie jest za 2400 brutto przy zdaniu starej, ale nie montują. Szukam kogoś kto zrobi to kompleksowo, może DGW albo ktoś inny z forum, kogo polecicie?

        Komentarz

        • misiek^wro
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8321

          #5
          natash, a gdzie ma byc wyprodukowana jak nie w Rumunii ? We Włocławku ? :twisted: Rozumiem jestes po rozmowie z jakims idiota z ASO, ktory nagadal ze rumunskie garretty sie sypia, a te produkowane w Pcimiu Dolnym nie? Powiedz panu, ze firma Honeywell Int. Inc., ktora jest wlascicielem fabryki Honeywell Garrett S.R.L. w Bukareszcie, od ponad 5ciu lat przerzucila produkcje suszarek z oznaczeniami GT12 do GT20 do Rumunii. Inne sprezarki, ktore "udaja" nowe sa po prostu sprezarkami regenrowanymi.

          Nie chcesz rumunskiej turbiny - nie wiem kto Ci nagadal takich bzdur, ze one sie sypia - to kup to samo od KKK.

          Z paragonem i gwarancja szukaj po allegro - a montuj najlepiej gdzies kolo siebie, u sprawnego mechanika co ma 2 rece, prawa i lewa :twisted:


          Aha, fajnie jest po padnietej turbinie rury wyczyscic recznie, tj przeplukac, a nie montowac turbo i pozniej przepalac ...
          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


          Komentarz

          • natash
            RS
            • 2011
            • 2599

            #6
            Dobrze, że mnie uświadamiasz, ciekawa informacja z ASO, za regenerowaną 4000, a nowa 6000 :shock:

            Problem jest jeden, nawet jak się kupi turbo z motoareny albo z ASO to skąd mieć pewność czy jest nowe czy regenerowane, skoro w motoarenie i ASO opuszczają cenę jak starą się zostawi :shock: ?

            Szukam czegoś do 2300-2400 (same turbo) i żeby w tym samym miejscu zamontowali , bo chciałbym mieć gwarancję, bez późniejszych zgrzytów. Jak coś znajdę dam znać , chyba że ktoś doradzi, gdzie się wybrać na kompleksową usługę...

            Komentarz

            • looker
              RS
              • 2008
              • 1886
              • Octavia II (1Z3)
              • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

              #7
              natash, odezwij się do tej firmy:

              RS LOGIS
              ul. Polaka 1/4
              02-777 Warszawa
              Mobile: +48 512 361 861
              e-mail: [email protected]

              Mają dobre ceny i jest tu od nich kolega na naszym Forum też.
              OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
              SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

              Komentarz

              • navigator
                Rider
                • 2009
                • 583
                • Volkswagen

                #8
                Zamieszczone przez misiek^wro
                natash, a gdzie ma byc wyprodukowana jak nie w Rumunii ? We Włocławku ? :twisted: Rozumiem jestes po rozmowie z jakims idiota z ASO, ktory nagadal ze rumunskie garretty sie sypia, a te produkowane w Pcimiu Dolnym nie?
                panie magister spox, bez napinki, chłopak pyta, rynek sonduje znaczy :szeroki_usmiech

                wiesz, produkcję krzeseł też przenieśli do.......no tam dokąd przenieśli.... :szeroki_usmiech to i efekt zajebisty jezd... :zlosnik:
                >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                Komentarz

                • loru
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 4286
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  natash,
                  jeden z kolegów na forum McGan, kupował u tego sprzedawcy : http://allegro.pl/show_user.php?uid=11207904
                  maja w ofercie to co potrzebujesz :



                  Zamieszczone przez natash
                  Szukam kogoś kto zrobi to kompleksowo, może DGW albo ktoś inny z forum, kogo polecicie?
                  właściwy kierunek DGW
                  O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                  Komentarz

                  • natash
                    RS
                    • 2011
                    • 2599

                    #10
                    Dziś na spocie osłuchaliśmy turbo, zrobiliśmy testy, pompuje dobrze, ten niby metaliczny dźwięk który słyszałem został stwierdzony jako "blow off" i w sumie jak posłuchałem na youtube to by mi teraz pasowało . Gwizd jest przy zwalnianiu turo. Po obserwuje czy bierze olej i zadecyduje co dalej. Mam coraz większe obawy, że nowe to i tak regenerowane, skoro nawet motoarena bierze starą w rozliczenie... Jak tu być pewnym...

                    Komentarz

                    • kowal 2002
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 5161

                      #11
                      natash, to, że ktoś daje zniżkę za oddanie starej nie oznacza, że sprzedaje regenerowane ( choć działa to także w drugą stronę, czyli jeśli sprzedaje bez zniżki to nie znaczy że turbo jest nowe ). O ile pamiętam to nawet producent daje zniżkę przy zwrocie starej. Podejrzewam, że robi tak po to, aby na rynku wtórnym "nie zostawały" turbiny nadające się do regeneracji lub "na części" ( podnosi w ten sposób swoją sprzedaż nowych dmuchawek ). Możliwe też ( chociaż tutaj pojawiają się sprzeczne opinie ), że sami producenci wykorzystują ponownie niektóre części ( np. kolektory, czy obudowy ).
                      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                      Komentarz

                      • misiek^wro
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 8321

                        #12
                        Zamieszczone przez kowal 2002
                        Możliwe też ( chociaż tutaj pojawiają się sprzeczne opinie ), że sami producenci wykorzystują ponownie niektóre części ( np. kolektory, czy obudowy ).
                        Tak jest, czesci ida na oczyszczanie, te ktore sie da, a te ktore nie na przetopienie i ponownie sa z nich robione wirniki, oringi i inne.

                        Zamieszczone przez navigator
                        panie magister spox, bez napinki, chłopak pyta, rynek sonduje znaczy :szeroki_usmiech
                        Ale mnie juz glowa boli od ciemnoty ktora ASO wciska ludziom

                        natash, kupic musisz i tak z RO - jednak zabawa jest taka, ze tylko dwie serie turbin byly obejsrane - i tych trzeba unikac, jesli sa jak twierdzi sprzedawca nowe.

                        Co ja bym zrobil na Twoim miejscu? Odwiedzil goscia, takiego jak DGW - na diagnoze. Pozniej wyslalbym turbine ( jesli DGW wysle ja na leczenie ) do firmy, ktora je profi regeneruje. Taka np znajduje sie w Jelczu Laskowicach k. Wrocławia/Oławy. Pozniej wykonał montaz u DGW - i cieszył sie z tego, ze problem rozwiazalem ponizej 2000 pln, mam karte gwarancyjna na turbine itd itp.
                        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                        Komentarz

                        • natash
                          RS
                          • 2011
                          • 2599

                          #13
                          Zamieszczone przez misiek^wro
                          Co ja bym zrobil na Twoim miejscu? Odwiedzil goscia, takiego jak DGW - na diagnoze. Pozniej wyslalbym turbine ( jesli DGW wysle ja na leczenie ) do firmy, ktora je profi regeneruje. Taka np znajduje sie w Jelczu Laskowicach k. Wrocławia/Oławy. Pozniej wykonał montaz u DGW - i cieszył sie z tego, ze problem rozwiazalem ponizej 2000 pln, mam karte gwarancyjna na turbine itd itp.
                          Wczoraj obrałem właśnie taką drogę . Bo gwizdanie i słyszenie efektu "blow-off" mnie irytuje, ale na razie niema wpływów na jazdę.

                          Jedyne co mnie martwi to, że oficjalnie Garett nie wypuszcza zestawów naprawczych, potwierdziły to przedstawicielstwa Garetta z DE i UK (napisałem do nich @ z pytaniem), także skąd biorą się części do regenerowanych :roll:

                          Komentarz

                          • misiek^wro
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 8321

                            #14
                            natash, oficjalnie nie, ale jak chcesz dam Ci numer do mojego znajomego co turbiny, ich budowe i proces regeneracji ma w malym palcu - on Ci wszystko wytlumaczy. Znam go nie od dzis, wiem jakie ma podejscie do swojej pracy i takich ludzi ze swieca nalezy szukac - prowadza z ojcem rodzinny biznes i nie widzialem nikogo, kto by u nich skorzystal z oferty i byl niezadowolony. Jak cos to PW.
                            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                            Komentarz

                            • natash
                              RS
                              • 2011
                              • 2599

                              #15
                              Ok, podejrzewam, że są tacy ludzie/firmy co rozebrali z 1000 turbin to znają je na wylot i widzieli różne rzeczy, ale w jaki sposób regenerują Garretta, skoro niema do niego zestawów naprawczych, przecież z nowych nie wyjmują części... drążę, temat bo nie jest to dla mnie przejrzyste i się okaże, że nówka, to regenerowana przez Garretta w fabryce, bo Polska, Rumunia i wschód to trzeci świat dla nich i tak jak chemię dla domu robią dla nas gorszą, bo jak to przeczytałem w pewnym wywiadzie, dostosowują jakość produktu na dany rynek do oczekiwań klienta (!!!), tak samo podzespoły możemy mieć gorsze, za większe pieniądze, bo gdzieś jeszcze jest szansa wycisnąć parę groszy z jeleni w Polsce. Może napiszę do TVN Turbo i to wyjaśnią :twisted:

                              Komentarz

                              • misiek^wro
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 8321

                                #16
                                natash, zadzwon do Wojtka. Dostaniesz odp. na swoje pytania
                                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                Komentarz

                                • natash
                                  RS
                                  • 2011
                                  • 2599

                                  #17
                                  Nowe info z firmy http://www.techmot.com.pl/cgi-bin/index.pl?id=3

                                  Napisałem z ciekawości do przedstawicielstwa w UK, ale nie chcieli sprzedać osobie prywatnej i przekierowali pytanie, co ciekawe nie do moto-areny ale do techmot i tam już Pan po Polsku ładnie mi odpisał:

                                  1750 + VAT czyli ok 2150 złotych, na razie najlepsza cena.

                                  Komentarz

                                  • DCA
                                    Drive
                                    • 2010
                                    • 40

                                    #18
                                    Daniel Matwiejczyk Autoserwis Chełmno 86-200 tel. 724 478 111

                                    Podam przykład....

                                    Touran TDI który ma od 4 lat problem z odpalaniem. Diagnoza warsztatu z Torunia (specjalizujący się w autach VAG) pompowtryski. Koszt 7000!!!!!

                                    Diagnoza Pana Daniela. Cofające się paliwo. Zbyt niska prędkość obrotowa rozrusznika.

                                    Wymiana obudowy filtra paliwa oraz naprawa rozrusznika. Auto odpala jak nówka!

                                    Polecam! Czasami dłuuugo trzeba dzwonić!
                                    511 120 506 naprawa wzmacniaczy, radioodtwarzaczy. Montaż CAR AUDIO (kuj-pom)

                                    Komentarz

                                    Pracuję...